Les Petits

Les Petits biedt op de Julianaschool peuteropvang en buitenschoolse opvang. De oudste BSO kinderen worden na school in de ruimte naast de gymzaal opgevangen en de jongste BSO kinderen gaan naar de Kleine Ster aan de overkant van het veld. De BSO groepen mogen naast de beide ruimtes ook gebruik maken van het schoolplein, het veld en de gymzaal van de Julianaschool.

De peuters (2-4 jaar) worden op alle schoolochtenden opgevangen bij peuteropvang de Vrijbuiters in de ruimte van de Kleine Ster.

Interesse? Klik op de link voor meer informatie.

Zie hieronder wat Les Petits nog meer te bieden heeft:
POV flyer 2021.pdf
Flyer Les Ecoles.pdf
Fysio en Kids bij Les Petits.pdf

Op Stoom

Als school uit is, gaat de BSO áááán! We hebben een fijne stek in de Julianaschool. We beschikken over een grote BSO ruimte, een speellokaal, een ruime keuken voor culinaire hoogstandjes en een atelier voor creatieve uitspattingen. Kinderen de ruimte bieden vinden we belangrijk.

Na schooltijd leven we ons uit. Met sport en spel op het enorme speelveld naast school of op bezoek bij de oma's in het bejaardentehuis. En bijna elke week komt er een Reiziger op bezoek voor nog meer avontuur.

Ruige rakkers van BSO Juliana kunnen zich, mits er plek is, aanmelden voor BSO Buitenbende. Een speciale club van Op Stoom waar je stoere scoutingskills leert.

Tussenschoolse opvang (TSO)

Tussen de middag bezorgt Op Stoom de leerlingen van de Julianaschool een fijne pauze, want overblijven is vrije tijd.
Nadat de kinderen een broodje hebben gegeten gaan we naar buiten om lekker te ravotten en bij slecht weer worden er spelletjes in de klas gespeeld. Tussenschoolse opvang (TSO) is écht een welkome onderbreking van de dag!
Op de Julianaschool blijven alle kinderen over.
Schrijf je kind daarom in via: www.opstoom.nl/inschrijven.

Vragen?
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Op Stoom via planning@opstoom.nl. Bellen mag ook via 023-2302004.