Met mensen en kinderen werken vraagt veel van een school. Mensen verschillen immers van elkaar. Iedereen denkt anders en gedraagt zich daar ook graag naar. Met behulp van VierKeerWijzer zorgen we ervoor dat de kinderen op hun eigen manier kunnen leren en hun talenten kunnen ontdekken en ontwikkelen.

Wij gebruiken VierKeerWijzer bij onze geschiedenislessen. Hierbij staan verschillende leervragen centraal en werken de kinderen aan verschillende opdrachten vanuit verschillende intelligenties. De eigen motivatie en zelfstandigheid van kinderen wordt erg gestimuleerd, omdat de kinderen zelf de keuze hebben bij de opdrachten en zelf moeten leren plannen van het werk. De leerkracht heeft hierbij een begeleidende rol. Vanuit deze eigen motivatie zien we dat de opdrachten beter uit de verf komen.

Wil je graag meer weten over VierKeerWijzer? Bekijk dan hier hun website.

Schoolgids

Actueel

De school

Op de Julianaschool beleeft uw kind de schooltijd van zijn/haar leven. En het leert alles wat het moet kennen én kunnen om moeiteloos uit te vliegen naar het voortgezet onderwijs.