Heropening Julianaschool

Wat leven we met elkaar in een bijzondere nieuwe werkelijkheid. Sinds het sluiten van de scholen op 15 maart is er veel van iedereen gevraagd. Er is in hoge mate een beroep gedaan op onze flexibiliteit en improvisatievermogen.

Vanaf 12 mei gaat de Julianaschool weer deels open voor onderwijs. Wij kijken er erg naar uit om de kinderen weer twee dagen per week in de onze klassen te mogen ontvangen!

Jullie zullen begrijpen dat het onderwijs er de komende tijd wel anders uitziet dan jullie van ons gewend zijn. In het belang van de gezondheid van de kinderen en onze medewerkers zullen wij ons houden aan de opgestelde richtlijnen van het RIVM en de adviezen van de Primair Onderwijsraad. Wij hebben op basis van de richtlijnen en de nieuwste inzichten een overzicht gemaakt van alle afspraken waar wij ons met elkaar aan moeten houden.

Alles wat u moet weten over de heropening kunt u lezen in de toegevoegde documenten.

Het team van de Julianaschool kijkt uit naar een voorspoedige heropening van de school en ziet de komende periode met vertrouwen tegemoet.

We wensen jullie veel geluk en gezondheid en rekenen op een prettige samenwerking.
Samen staan we sterk!