Studiedag Kanjertraining

Morgen heeft het team van de Julianaschool een studiedag. Een studiedag over de kanjertraining. Wat is de kanjertraining. De kanjertraining is meer dan alleen een (anti) pestmethode.
De kanjertraining richt zich op de sociale-emotionele ontwikkeling van kinderen.
Door verhalen en oefeningen in de les krijgen kinderen inzicht in hun eigen gedrag en dat van de ander. Ze leren om te gaan met hun gevoelens, voor zichzelf op te komen, te luisteren naar anderen en conflicten op een juiste manier op te lossen. #Julianaschool #Overveen #studiedag #kanjertraining
  • Schermafbeelding 2022-03-08 om 13.56.57
  • Schermafbeelding 2022-03-08 om 13.57.19